دانشجویان عمران دانشگاه فردوسی مشهد

دانشجویان عمران دانشگاه فردوسی مشهد


صبحانه در میان ابرها: مسافران این هوانورد می‌توانند برای صبحانه در آشپزخانه‌های خود گرد هم آیند که دیدی باز به مناظر بیرون دارد. این بالون لوکس یک پیشخوان صرف نوشیدنی ،‌ محل استراحت،‌ چهار آپارتمان دوبلکس و یک پنت‌هاوس و همچنین پنج آپارتمان کوچک‌تر دارد.


 




استخر مهتاب: در استخر مهتاب، مسافران هوانورد می‌توانند از مناظر بیرون در زیر پایشان لذت ببرند و یا به عرشه بالایی بروند و در هوای آزاد قدمی بزنند.

 



 





منظره آسمان هنگام غروب: این هوانورد بی‌نظیر به مسافرانش امکان می‌دهد که هنگام غروب بنشینند و منظره‌ای را تماشا نمایند که متفاوت از زمین است و شاید بتوان گفت چندان هم بی‌شباهت به منظره‌ای از یک دنیای بیگانه نیست. در حالی که هوانورد با سرعت 100 تا 150 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند،‌ 14 خدمه به نیازهای مسافرین رسیدگی خواهند کرد.

 


 



پرواز در آسمان شب: تا سال 2015/ 1394 ممکن است این هوانورد به شهرهایی مثل هنگ‌کنگ راه یافته باشد. 6 نفر می‌توانند با همکاری هم و کار کردن نوبتی این هوانورد را تنها در 37 ساعت از لندن به نیویورک ببرند و یا آن را تنها در 90 ساعت از لس‌آنجلس کالیفرنیا به شانگهای چین برسانند.


نظرات شما عزیزان:

...
ساعت17:13---31 فروردين 1391
خیلی جالب بود!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, ] [ 21:5 ] [ ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام. ما یعنی چندتا از ورودیهای 90 فردوسی تصمیم گرفتیم برای آشنایی بیشتر با همکلاسی ها و رشتمون این وبلاگ رو راه بندازیم. امیدواریم این وبلاگ بتونه پل ارتباطی خوبی باشه تا از طریق اون بتونیم اطلاعات همدیگه رو افزایش بدیم.
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان عمران دانشگاه فردوسی مشهد و آدرس civil90-um.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برچسب‌ ها
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 26766
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1